LISTA ZAKUPÓW:

✅ MIĘSO WOŁOWE

✅ CEBULA

✅ POMIDOR

✅ OGÓRKI KISZONE

✅ RYŻ BIAŁY

✅ KURKUMA

✅ PRZYPRAWY

PICHCIMY!

Wołowinę kroimy w kostkę i przyprawiamy wedle uznania. Wkładamy do żaroodpornego naczynia z łyżką oleju kokosowego. Wsadzamy do piekarnika rozgrzanego do 220*C i doglądamy przez najbliższe pół godziny. Wołowina wymaga cierpliwości. Na ostatnie 20 minut pieczenia dodajemy pokrojone w kostkę pomidory i cebulkę. W tym czasie ryż gotujemy z solą himalajską i łyżką kurkumy. Całość ląduje na talerzu z pokrojonymi ogórkami kiszonymi.

Pamiętaj, że poniżej czeka na Ciebie więcej filmów z Kuchni Fit You, zdrowych przepisów z naszego bloga oraz modułów video o odżywianiu. Miłego przeglądania!

Jeśli masz jakieś pytania – pisz do nas śmiało na czacie Platformy!

Smacznego Fit Ziomki!

GALERIA PRZEPISU

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Informujemy, iż w celu realizacji usług dostępnych w naszym serwisie, optymalizacji jego treści, dostosowania serwisu do Państwa indywidualnych potrzeb oraz personalizacji wyświetlanych reklam w ramach zewnętrznych sieci remarketingowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies można kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.