LISTA ZAKUPÓW:

✅ PŁATKI OWSIANE

✅ BAZA PŁYNNA:
woda mineralna,
mleko: kozie, krowie
napój: owsiany, gryczany, kokosowy
migdałowy, laskowy itp.

✅ BAZA OWOCÓW:
dowolny, ulubiony, świeży owoc

✅ BAZA ORZECHÓW:
dowolne orzechy naturalne, niesolone,
niekarmelizowane, nieprażone, posiekane

BAZA NASION:
nasiona chia, siemię lniane,
słonecznik, sezam

✅ BAZA DODATKÓW:
kakao, rodzynki,
wiórki kokosowe, cynamon

PICHCIMY!

Pół szklanki płatków owsianych wrzucamy do garnuszka i zalewamy dowolną bazą płynną. Gotujemy na niewielkim ogniu aż owsiankka lekko zmięknie. Odcedzamy owsiankę i umieszczamy w półmisku. Dodajemy dowolny pocięty lub starty owoc. Dodajemy dowolne, niesolone, nieprażone, naturalne orzechy oraz dowolne nasiona. Na koniec dekorujemy ulubionymi dodatkami z listy zakupów.

Pamiętaj, że poniżej czeka na Ciebie więcej filmów z Kuchni Fit You, zdrowych przepisów z naszego bloga oraz modułów video o odżywianiu. Miłego przeglądania!

Jeśli masz jakieś pytania – pisz do nas śmiało na czacie Platformy!

Smacznego Fit Ziomki!

GALERIA PRZEPISU

MASZ JAKIEŚ PYTANIA?

Pisz w komentarzu poniżej
lub pytaj nas na czacie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Informujemy, iż w celu realizacji usług dostępnych w naszym serwisie, optymalizacji jego treści, dostosowania serwisu do Państwa indywidualnych potrzeb oraz personalizacji wyświetlanych reklam w ramach zewnętrznych sieci remarketingowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies można kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.