LISTA ZAKUPÓW:

✅ PIERŚ Z KURCZAKA

✅ MAKARON RYŻOWY

✅ SZPINAK MROŻONY

✅ PAPRYKA

✅ MASŁO KLAROWANE

✅ SEZAM

✅KURKUMA

PICHCIMY!

 Pierś zalewamy marynatą (skład marynaty: masło klarowane, sól himalajska, pieprz, ulubione przyprawy, kurkuma). Pieczemy w piekarniku przez 15 minut, pod przykryciem. Pod koniec zasypujemy miękką pierś sezamem i jeszcze 5 minutek pieczemy. W tym czasie gotujemy makaron ryżowy i na patelni obok smażymy szpinak (np. z dodatkiem czosnku). Można dorzucić świeżą paprykę pociętą w plasterki prosto na talerz, a makaron posypać kurkumą!

Pamiętaj, że poniżej czeka na Ciebie więcej filmów z Kuchni Fit You, zdrowych przepisów z naszego bloga oraz modułów video o odżywianiu. Miłego przeglądania!

Jeśli masz jakieś pytania – pisz do nas śmiało na czacie Platformy!

Smacznego Fit Ziomki!

GALERIA PRZEPISU

MASZ JAKIEŚ PYTANIA?

Pisz w komentarzu poniżej
lub pytaj nas na czacie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Informujemy, iż w celu realizacji usług dostępnych w naszym serwisie, optymalizacji jego treści, dostosowania serwisu do Państwa indywidualnych potrzeb oraz personalizacji wyświetlanych reklam w ramach zewnętrznych sieci remarketingowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies można kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.