LISTA ZAKUPÓW:

✅ PŁATKI OWSIANE

✅ SŁONECZNIK ŁUSKANY

✅ SEZAM

✅ JAJKA

✅ MASŁO EXTRA MIN. 82%

✅ MĄKA OWSIANA

✅ SÓL HIMALAJSKA

✅ MIÓD PSZCZELI

✅ PROSZEK DO PIECZENIA

PICHCIMY!

Roztapiamy i studzimy pół kostki masła.  Mieszamy składniki w oddzielnym naczyniu: 2 szklanki płatków owsianych, pół szklanki mąki owsianej, 50g sezamu, 100g słonecznika, szczyptę soli himalajskiej, 3 łyżki miodu, płaską łyżeczkę proszku do pieczenia. Do wymieszanych składników dolewamy masło i ponownie mieszamy. Dodajemy 2 jajka i raz jeszcze wszystko mieszamy na lepką masę. Pieczemy 15 minut w piekarniku rozgrzanym do 180*.

Pamiętaj, że poniżej czeka na Ciebie więcej filmów z Kuchni Fit You, zdrowych przepisów z naszego bloga oraz modułów video o odżywianiu. Miłego przeglądania!

Jeśli masz jakieś pytania – pisz do nas śmiało na czacie Platformy!

Smacznego Fit Ziomki!

GALERIA PRZEPISU

MASZ JAKIEŚ PYTANIA?

Pisz w komentarzu poniżej
lub pytaj nas na czacie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Informujemy, iż w celu realizacji usług dostępnych w naszym serwisie, optymalizacji jego treści, dostosowania serwisu do Państwa indywidualnych potrzeb oraz personalizacji wyświetlanych reklam w ramach zewnętrznych sieci remarketingowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies można kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.