LISTA ZAKUPÓW:

✅ KASZA JAGLANA

✅ JABŁKO

✅ ORZECHY NERKOWCA

✅ MLEKO KOKOSOWE NISKOSŁODZONE

✅ MASŁO EXTRA MIN. 82%

✅ WIÓRKI KOKOSOWE

✅ CYNAMON

PICHCIMY!

Pół worka ugotowanej, niesolonej kaszy jaglanej wrzucamy do blendera. Dodajemy pocięte jabłko, łyżkę masła i 1/2 szklanki mleka kokosowego. Miksujemy cierpliwie całość do konsystencji budyniu. Przekładamy wszystko do miski, wsypujemy garść orzechów. Na koniec dekorujemy cynamonem i wiórkami.

Pamiętaj, że poniżej czeka na Ciebie więcej filmów z Kuchni Fit You, zdrowych przepisów z naszego bloga oraz modułów video o odżywianiu. Miłego przeglądania!

Jeśli masz jakieś pytania – pisz do nas śmiało na czacie Platformy!

Smacznego Fit Ziomki!

GALERIA PRZEPISU

MASZ JAKIEŚ PYTANIA?

Pisz w komentarzu poniżej
lub pytaj nas na czacie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Informujemy, iż w celu realizacji usług dostępnych w naszym serwisie, optymalizacji jego treści, dostosowania serwisu do Państwa indywidualnych potrzeb oraz personalizacji wyświetlanych reklam w ramach zewnętrznych sieci remarketingowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies można kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.