DOBREGO DNIA WSZYSTKIM FIT ZIOMKOM!

Ano właśnie Drogie Panie! Jak to jest z tym żelastwem? Zazwyczaj kochacie rytm, muzykę, płynność i subtelność. Więc jak tu wpakować się w głąb tego stalowego, facetowego złomowiska, bez wzgędu na to, czy jest to siłownia, czy kawałek zagraconego pokoju męża? Na szczęście nasza platforma również w przypadku treningów z obciążeniem ma zdecydowanie przyjemniejszą dla atmosferę niżeli ociekające potem i testosteronem, główne sale siłowni, więc jest ok. Choć niektóre z Was lubią tą atmosferę, to dalej pozostaje pytanie: po co w ogóle te ciężary kobiecie? Jak zawsze, na końcu tego artykułu czekać będą na Was linki do powiązanych modułów wideo i treści na naszym blogu. Miłego oglądania!

CZY KOBIETA POWINNA TRENOWAĆ Z CIĘŻARAMI? 

W tym artykule postaram się przekonać Was do tego, że Wasze marzenia o smukłych sylwetkach, czy też cele o odchudzaniu prędzej, czy później powinny spotkać się z jakimś hantelkiem, sztangą lub kettelkiem. Ulubione treningi bez obciążenia, takie jak: zajęcia taneczne, biegowe, basen, rower, ćwiczenia bez obciążenia – są świetne dla zdrowia i osiągania celów, ale po kilku-kilkunastu miesiącach powinny być uzupełnione o trening z użyciem odpowiednich ciężarów, np. hantelków lub kettla. Takie moduły dostępne są dla Was na naszej platformie. Poniżej wyjaśnię, dlaczego stosowanie obciążeń jest  konieczne i dlaczego nie należy się obawiać.

A CO JEŚLI UROSNĘ ZA BARDZO?

Budzę się rano, patrzę w lustro i: “O Boże! Jaki wielki biceps!? Nie chcę takiego! Co teraz?” … Na szczęście nic takiego się nie wydarzy. Budowanie mięśni i zwiększanie ich rozmiarów to proces długotrwały, mozolny, widoczny i kontrolowany. Zawsze w odpowiednim momencie możecie zaprzestać pracy nad daną partią ciała. Nigdy nie obudzicie się z przysłowiową “ręką w nocniku” z za dużymi udami, czy ramionami. Gdyby było to takie łatwe, mielibyśmy samych wysportowanych, dużych i silnych Panów. Rozwój mięśni trwa i prędzej ucieszysz się z jędrniejszych pośladków, niż obudzisz z za dużym ramieniem. Z polskiego na babskie – prędzej skoczysz do sklepu po koronkowe majtki, niż po nowy żakiet.

CHUDNĘŁAM. CHCĘ DALEJ CHUDNĄĆ, ALE NIE CHUDNĘ. CO ROBIĆ?

Ćwicz z ciężarami!. Połącz swoje zamiłowania do ruchu ogólnego, czyli tańca, pływania, biegania, nordic-walking, roweru z … treningiem z ciężarkami. To połączenie jednocześnie spala tłuszcz i buduje mięśnie, które dodatkowo (jako potężne elektrownie w ciele) także pomagają spalać tłuszcz. Magiczna kombinacja. Niestosowanie treningu siłowego przy redukcji tkanki tłuszczowej może powodować, że przy nieodpowiednim żywieniu będziecie tracić zarówno mięśnie, jak i tłuszcz, a to bardzo niezdrowe. Zamiast chudnąć i ujędrniać się – będziemy słabnąć. Warto ćwiczyć z ciężarem nadając organizmowi swoisty bodziec do rozwoju ogólnego, a mózg w tym czasie skupi się na wyrzuceniu zbędnej tkanki tłuszczowej. Treningi całego ciała z użyciem hantelków lub kettla znajdziecie oczywiście na naszej platformie w poszczególnych modułach. Razem ze mną możecie dobrze się bawić, odchudzać i ujędrniać ciałko.

CHCĘ TROSZKĘ PRZYTYĆ, ALE ZDROWO, CO ROBIĆ?

Ćwicz z ciężarami! Zmniejsz lub odpowiednio zbilansuj treningi biegowe/rowerowe/pływackie, bo mogą niepotrzebnie spalać wszystko, co jadłaś, a masz jeść dużo i zdrowo, jeśli chcesz przytyć. Na platformie, w modułach o odżywianiu, które przygotowała dla Was nasza dietetyk – Marta Tomasik – dowiesz się, jakie proporcje w aktywności i diecie wybrać dla osiągnięcia poszczególnych rezultatów. Jeśli jesteś szczupła, to masz pewną przewagę, o której inne Panie tylko marzą – efekty będzie widać bardzo szybko, szczególnie przy wyborze nowej bielizny!

CHCĘ UJĘDRNIĆ/WYRZEŹBIĆ CIAŁO, CO ROBIĆ?

Ćwicz z ciężarami! Zerknij na platformie na moduły poświęcone rzeźbieniu i ujędrnianiu ciała. Są tam zarówno propozycje z ciężarkami, innym sprzętem, jak i bez sprzętu także. Są dostępne treningi całego ciała i oraz treningi podzielone na poszczególne partie mięśni, jak pośladki, uda, czy ramiona. Ile wykonywać serii, ile powtórzeń? Co zrobić, jak pupa wisi, a nie sterczy? Co zrobić, jak mam celulit na udach? Kremy i masaże są niczym w porównaniu z pracą z ciężarem. Dlaczego? Wyobraźcie sobie Wasze mięśnie jak wielkie baterie, które im mocniejsze i zdrowsze są, tym więcej przepalą wokół tłuszczu i kalorii. Nasza skóra również naciągnięta na jędrny mięsień wygląda znacznie ładniej niżeli ta, która osiadła na zgromadzonym tłuszczyku. Same to widzicie w lustarach. Zatem, wybieramy interesujący moduł treningowy i hasamy w domku z naszą platformą. Nasze Podopieczne wiedzą i widzą w lustrach, że żelastwo musi być czasem przerzucone, żeby panowie wykręcali karki! 

CHCĘ BYĆ SILNIEJSZA, SPRAWNIEJSZA, CO ROBIĆ?

Ćwicz z ciężarami! Nic nie wzmocni Twojego ciała tak równomiernie i ogólnie, jak dobrze dobrany trening z ciężarem. Jeśli odczuwasz na co dzień zmęczenie podczas wykonywanych czynności, to zaledwie miesiąc ćwiczeń z ciężarkami sprawi, że jakość Twojego życia zmieni się nie do poznania. Siłę mięśni bardzo łatwo jest rozwinąć w pierwszych miesiącach aktywności i wcale nie wiąże się to z rośnięciem mięśni. Znikną dolegliwości bólowe w lędźwiach, szyi, czy między łopatkami. Pozycja ciała będzie bardziej zwarta i wyprostowana. Codzienne czynności staną się lżejsze. Ogólna zmiana jakości życia będzie zauważalna zaledwie po 4-6 tygodniach. Nie musicie się bać o rozmiary, a siła, by pogonić męża z kanapy (albo na kanapę) zawsze się przyda!

PODSUMOWUJĄC!

Warto chwycić za hantle, kettla, sztangę lub jakiekolwiek inne obciążenie! A jak już kobieta się rozpędzi, to nie ma zmiłuj! Przebijacie nas wytrwałością i zawziętością. Panowie to kombinatorzy i zaraz kręcą nosem, że warto by coś pozmieniać lub zrobić inaczej. Wy to maszyny nie do zatrzymania, szczególnie, gdy lustro mówi, że: „Uuuuu…tyłeczek cuś niecuś zasterczał. IDZIEMY NA TRENING!!!!!!” 🙂 Oczywiście sam trening z ciężarem to nie wszystko i zdecydowanie nie powinno się podchodzić do niego samodzielnie. Wiedza z platformy i nasze moduły będą niezbędne! Warto skorzystać także z jednorazowej konsultacji by rozwiać wątpliwości, jeśli takowe się pojawiają! Dodatkowe konsultacje macie oczywiście dostępne w zakładce KONSULTACJE. Pamiętajcie także o odpowiednich rozgrzewkach, rozciąganiu, regeneracji, odżywianiu i wypoczynku! Wszystkie materiały znajdziecie oczywiście na naszej platformie. 

DO DZIEŁA PŁCI SILNIEJSZA!

Drogie Panie! Nie przejmować się i wskakiwać na żelastwo! Pokochacie to bez opamiętania! Jest to zdecydowanie jeden z naszych wspólnych kroków do Waszego Fit You, tudzież … Sexy Fit You! Zerknijcie także na poniższe moduły video oraz powiązane tematycznie artykuły! Miłego przeglądania!

Artykuł napisał dla Was:
Krzysztof – Wasz Trener Personalny.

One thought on “Czy kobieta powinna bać się ciężarów?

  1. Łania says:

    Świetnie napisane, dziewczyny często boją się ciężarów, ja tez nie byłam początkowo nimi zachwycona. Jednak ciężary pomogą ładnie podkreślić atuty kobiece i świetnie wspomagają moją redukcję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Informujemy, iż w celu realizacji usług dostępnych w naszym serwisie, optymalizacji jego treści, dostosowania serwisu do Państwa indywidualnych potrzeb oraz personalizacji wyświetlanych reklam w ramach zewnętrznych sieci remarketingowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies można kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.